>heyy . im ayen . is not to nice but nice to your reading . im really need you help to CLICK FOLLOW button . thanks :)

bidadari ayen :)

Saturday, May 21, 2011

be honest


igt lagyy first time kenal dye . wow ! BEST NYEE . MCM DUNIE NH . fair sgt sgt . then sebulan dua bulan dan seterus nyaa terus bahagie tanpa masala selepas 8 bulan ape jadyy . dye teruss berubahh . ape dye nak sebenanye dekad aku ? yelaa aku tahu aku ta secantek sesape punn ken ken ? tapy ade keh akuu mintak na jady buruk mcm nh . akuu ta mintak . siked punn tak mintaa . tahuu lhaa kauu sempurna ken ? tahuu lhaa kauu da ade orang laen dan akuu kau buang aku cm tuh jehh . weaa ? aku ade perasaan lhaa . tahu lhaa awek kauu cantek tapy ikhlas keh dye sayangg kauu ? betul keh dye setia . betul keh dye nak kau ? penah tak kauu fikir sume tuh . aku ta sanggup lhaa na tgk kauu kne TIPO ! tapyy kauu siked punn tpna na pkr mcm mane aku risau kauu kenn ? SERIESLY AKU BATAK KAU ! honest lhaa ken ? akuu ta maluu . buad ape aku na maluu kalau akuu da sayangg kauu ?tapyyy .
kauu bilee susa jehh baru na cary akuu kann ? bilee senang kauu hilang teruss . terus dann teruss . ape nh ? kau penah pkr tak . kenape akuu ta bolehh na biar kann kau pgy ta pena ken ? kauu pkir dry kauu jehh . akuu tak kesa lhaa kalau kauu ta nak akuu sumpah tak kesa . tapy kenape kauu na wujud balek dalamm hidup akuu . ary toh aku da lupe kann kauu dah . tapy kenape kauu na dtg balek .ape kau nak . kau ta bole keh na tgk aku bahagie .ta bole keh ? slah keh aku na bahagie . kau kenn da ade orangg yangg kau sayangg . tapy same keh sayangg dye mcm akuu sayangg kauu , boleh kehh dye setia mcm akuu setia at kauu ? wake up wea . ! tolongg lhaa pkr mane mutiara mane sampahh . pena kehh ak saked kann aty kauu tapy kauu ? kenape kauu ta bole siked punn na hargai akuu ? :'(

No comments:

Post a Comment