>heyy . im ayen . is not to nice but nice to your reading . im really need you help to CLICK FOLLOW button . thanks :)

bidadari ayen :)

Monday, September 26, 2011

the end :')

menanges lagi aku :') ayen ayen
mane kau ? kau cakap nak text aku , kau tipoo aku . aku tunggu text dari kau :(
bile fone aku berbunyi berlari
aku pergi tengok .aku sangke kan itoh kau . rupe nye bukan :'( hancur harapan aku
kenape kau ta text aku .adekah 
kau busy sampai txt aku pon tak bole . yaa . aku kena paham kau :'( aku try 
but sampai bile . BILE YOU ?
adekah ini semua dah berakhir . ade kah kebahagian aku dah musnah ?
PLEASE ! aku ta nakkk :'(


aku pandang jer luar ,aku tngu kau
 datang tengok aku . tapi kau tde datang ponnn :'( sedihh aku :'( bile moto lalu jer
aku dah tersenyum dah . amin amin
ade moto lalu . cube kau pergi tengok mestii pakwe aku sampai . cepat lah 
pergi tengok , aku tak larat nan bagon
hmm . then bile amin toleh jer kan muka aku , dye kate MANE ADE 
kau nii kenape ayen ?
sorry aminn :'( maybe aku terlampau rinduu dekat dye . sampai aku terbayang kan
dye . i need him in my life :'(

No comments:

Post a Comment