>heyy . im ayen . is not to nice but nice to your reading . im really need you help to CLICK FOLLOW button . thanks :)

bidadari ayen :)

Sunday, February 19, 2012

update yang pertama utk 2012

                               





       haii blogger rindu kau . haha . lamekan tak bercerita dekat sniih . tahun 2012 nh baru untuk post yg pertama .haha nak cerita apa . jyeah tahun nh dah nak spm tak boleh nak buat ape dah kan . kalau lulus yaa           lulus lha kalau tak . nak buat ape lagii . nak menanges ? mmg tak lha . dah diri aku sendri yg malas nak nanges ape takde guna ponn . itu semua bergantung kat diri aku lha . malas itu kau punye pasal . tapii takdelah aku malas . homework iye aku buat . tp kalau nak study uh mmg susah siket , yelaa kan setan banyak sgt dekat diri nh :D

         pasal pakwe pulak ? ha tahun nh belum terfikir pulak nak serious sgt . setakat berkawan toh bolehlha kan . takut kecewa lagii *ayat mintak kaki . haish ! ape lha mcm nh pulak yg aku mengarut . seriously aku rindu blog aku :(  cukup sampai snii nt aku sambungg balek :D kbai

No comments:

Post a Comment